مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-09فرهنگي

برای حمیدِ «جهان با من برقص» اشک ریختم/ فیلمی که به حقش نرسید


سیاوش چراغی پور بازیگر «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت ضمن اشاره به حوادث ناخواسته در مسیر اکران عمومی این فیلم، ابراز امیدواری کرد فیلم با شرایطی مناسب تر از سوی مخاطبان دیده شود.

- سیاوش چراغی پور بازیگر جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت ضمن اشاره به حوادث ناخواسته در مسیر اکران عمومی این فیلم، ابراز امیدواری کرد فیلم با شرایطی مناسب تر از سوی مخاطبان دیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیلم سینمایی جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت از فیلم های تحسین شده جشنواره جهانی فیلم فجر در سال گذشته بود که اکران آن در زمستان سال گذشته با حواشی پیش بینی نشده مواجه شد و با اوج گیری شیوع کرونا، اکران آن در اوج استقبال مخاطبان به واسطه تعطیلی سینماها نیمه تمام ماند.

این فیلم به تازگی در قالب سینماماشین به اکران درآمد و در حال حاضر یکی از شانس های اصلی اکران در موعد بازگشایی مجدد سینماها هم محسوب می شود؛ البته اگر با تصمیم سازندگان زودتر از آن نسخه اینترنتی آن عرضه نشود.

سیاوش چراغی پور بازیگر فیلم سینمایی جهان با من برقص در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مسیر پرفرازونشیبی که این فیلم برای دیده شدن از سوی مخاطبان تا به امروز پشت سر گذاشته است، گفت: من یک بار به سروش صحت کارگردان این اثر گفتم که در مدت اکران جهان با من برقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حمیدِ «جهان با من برقص» اشک ریختم/ فیلمی که به حقش نرسید

برای حمیدِ «جهان با من برقص» اشک ریختم/ فیلمی که به حقش نرسید