مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-09سياسي

چند بیمار خاص خراسان جنوبی به کرونا مبتلا شده اند؟


معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون 15 نفر از بیماران خاص استان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد دو نفر فوت کرده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون 15 نفر از بیماران خاص استان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد دو نفر فوت کرده اند.

سید جلال احمدی، امروز سه شنبه 20 خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سطح کشور 110 نفر از کادر سلامت و درمان در این مدت شهید شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با کرونا، افزود: باید تلاش ها و ایثارگری های انجام شده در مبارزه با این ویروس روایت و بیان شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: آموزش همراهان بیمار، تهیه وسایل حفاظتی برای بیماران و پرسنل، علامت گذاری و نشان کردن مسیر انتقال بیمار از تریاژ، تهیه فوکال پوینت علمی و اجرایی کرونا، تقسیم بندی بیمارستان ها و جداسازی بخش های بیماران کرونا از سایر بخش ها، از جمله اقدامات بوده است.

احمدی بیان کرد: در سطح استان 300 تخت ویژه و 36 تخت آی سی یو برای بیماران کرونایی پیش بینی شده است و سایر بخش ها و اعمال جراحی در این مدت طبق روال گذشته فعال بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند بیمار خاص خراسان جنوبی به کرونا مبتلا شده اند؟

چند بیمار خاص خراسان جنوبی به کرونا مبتلا شده اند؟