مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-07سياسي

پیشگیری مهم ترین ابزار در مقابله با کروناست


استاندار قزوین بابیان اینکه پیشگیری مهم ترین ابزار در مقابله با کروناست، گفت: جامعه پزشکی خسته است و چهار ماه است که با استرس زیاد و شرایط ایزوله در میدان نبرد با کرونا حضور دارند و افزایش تعداد بیماران بار مسئولیت آنان را افزایش خواهد داد که این امر .

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین بابیان اینکه پیشگیری مهم ترین ابزار در مقابله با کروناست، گفت: جامعه پزشکی خسته است و چهار ماه است که با استرس زیاد و شرایط ایزوله در میدان نبرد با کرونا حضور دارند و افزایش تعداد بیماران بار مسئولیت آنان را افزایش خواهد داد که این امر برای کشور و مردم گران تمام خواهد شد چون از سرباز خسته نمی توانیم توقع نبرد داشته باشیم.

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در ستاد مقابله با کرونا که امروز 18 خرداد در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از رسانه ها به خاطر آگاهی بخشی تشکر می کنم تا مردم با ستاد کرونای استان همراهی لازم را داشته باشند و هرچه هماهنگ تر باشیم و ظرفیت ها را در کنار هم قرار دهیم می توانیم اقدامات خوبی را در پیشگیری از کرونا داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به مراقبت های انجام شده در فروردین و اردیبهشت شاهد کاهش روند ابتلا به کرونا بودیم و با کمرنگ شدن مراقبت ها روند ابتلا صعودی شده است؛ نباید فراموش کنیم که این بیماری تا زمان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری مهم ترین ابزار در مقابله با کروناست

پیشگیری مهم ترین ابزار در مقابله با کروناست