مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-07سياسي

116 تأسیسات گردشگری در شاهرود فعالیت دارند


رییس اداره میراث فرهنگی شاهرود از وجود 116 تأسیسات گردشگری در شهرستان خبر داد و گفت: 40 اقامتگاه بومگردی باهدف توسعه گردشگری ارزان در شاهرود راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حسنی در نشست ظهر یکشنبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود که برای دومین بار در سال جاری به ریاست امام جمعه شاهرود تشکیل جلسه داد بابیان اینکه توجه به گردشگری و صنایع دستی به مثابه یکی از راه های اشتغال زایی و تولید مدنظر است، تأکید کرد: برای بهره گیری از ظرفیت های گردشگری هم اکنون 116 تأسیسات گردشگری در شاهرود فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه در تعطیلات عید فطر شاهرود میزبان نزدیک به هفت هزار گردشگر بود که این امر نشان می دهد ظرفیت های وسیعی در این شهرستان برای جذب گردشگر وجود دارد، افزود: 40 اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان فعال است.

رییس میراث فرهنگی شاهرود بابیان اینکه این شهرستان همچنین دارای 40 مسافرخانه و هتل است، بیان کرد: این زیرساخت ها برای تبدیل شاهرود از معبر به مقصد گردشگری نقش آفرینی خوبی دارند.

حسنی بابیان اینکه ظرفیت اسکان در تأسیسات گردشگری شاهرود، یک هزار و 600 تخت است، گفت: گردشگری می تواند به بخش های تولیدی و خدماتی شهرستان نفع برساند زیرا گردشگرانی که به شاهرود می آیند علاوه بر گردشگری و اسکان نیازهایشان را هم در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

116 تأسیسات گردشگری در شاهرود فعالیت دارند

116 تأسیسات گردشگری در شاهرود فعالیت دارند