مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-07اقتصادي

بازرسی فنی رایگان سازه 5300 مدرسه تهران تا اول مهر پایان می یابد


مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان از اجرایی شدن بازرسی فنی رایگان از ساختمان و سازه 5 هزار و 300 مدرسه دولتی و رفع نواقص مشهود آنها تا قبل از بازگشایی مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرنام خجسته فر امروز در نشست خبری تشریح فعالیت های ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان گفت: یکی از دغدغه های جاری کشور عدم ایمنی کافی ساختمان های موجود است و با توجه به اینکه کشور ما از نظر بلایای طبیعی و سوانح یکی از پرمخاطره ترین کشورهاست، همواره بخش ساختمان در معرض انواع آسیب ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت های ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان دارای تأییدیه از وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی استاندارد است، افزود: این ستاد به ساختمان های در حال بهره برداری ورود کرده و آنها را از نظر ایمنی و نوع سازه، بازرسی می کند.

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان ادامه داد: اصلی ترین کار ما بازرسی رایگان ساختمان های دولتی است که در حال بازرسی بیمارستان ها و مدارس هستیم.

در حال حاضر نیز قرارداد بازرسی فنی پنج هزار و 300 مدرسه دولتی در شهر تهران با وزارت آموزش و پرورش در جریان است که تا پایان تابستان امسال بازرسی ها از این مدارس به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی فنی رایگان سازه 5300 مدرسه تهران تا اول مهر پایان می یابد

بازرسی فنی رایگان سازه 5300 مدرسه تهران تا اول مهر پایان می یابد