مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-07سياسي

تحریم نیروی انتظامی باعث تجدید بیعت همگان با این نیرو شد


فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، تحریم نیروی انتظامی را یک حرکت ظالمانه اما زمینه ساز تجدید بیعت همگان با مجموعه ناجا برشمرد.

- فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، تحریم نیروی انتظامی را یک حرکت ظالمانه اما زمینه ساز تجدید بیعت همگان با مجموعه ناجا برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی، در نشست با سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدای عرصه نظم و امنیت گفت: یکی از نیروهای خدوم در عرصه امنیت و همچنین حفظ سلامت عموم شهروندان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و شرایط بعد از آن، نیروی انتظامی بود که مسئولان و تمام کارکنان آن مجاهدانه کار و تلاش کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش افزود: استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب، انواع دسیسه ها را پی ریزی و دنبال کرد تا این درخت تنومند را متزلزل کند، اما خداوند منان را شاکریم که همه این ترفندهای شوم را ملت عزیزمان پشت سر گذاشتند.

امیر سرتیپ دوم معمارباشی بیان داشت: طی سال های گذشته آمریکا دست به تحریم افراد، اشخاص و نهادهای مختلفی زد اما غافل از این بود که همه این افراد جزیی از کشور و میهن عزیزی هستند که هیچگاه در مقابل ظلم سر خم نکردند و اخیرا شاهد بودیم که نیروی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم نیروی انتظامی باعث تجدید بیعت همگان با این نیرو شد

تحریم نیروی انتظامی باعث تجدید بیعت همگان با این نیرو شد