مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-07اقتصادي

تصاویری از ارزان ترین چاپگرهای سه بعدی برای مبتدی ها


چاپگرهای سه بعدی در سال های اخیر محبوبیت زیادی برای تولید انواع کالا پیدا کرده اند و کاربرد آنها بعد از شیوع ویروس کرونا برای تولید ماسک و وسایل بهداشتی بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی نت، تداوم بیماری کرونا باعث شده تا تقاضا برای خرید چاپگرهای سه بعدی برای تولید اقلام بهداشتی و به خصوص ماسک نیز بیشتر شود.

شرکت هایی مانند اچ پی و فرم لبز از چاپگرهای سه بعدی برای تولید پوشش محافظ بیمارستانی و برخی تجهیزات دستگاه های پزشکی و جراحی نیز استفاده می کنند.

در میان چاپگرهای سه بعدی موجود در بازار، Monoprice Select Mini V2 کیفیت، قیمت و سرعت چاپ مناسبی دارد و عرضه آن به قیمت 220 دلار باعث شده گزینه ای مناسب برای خریداری باشد.

چاپگر یادشده برای چاپ سه بعدی از رشته ها یا فیلامنت های چاپ سه بعدی استفاده می کند که رشته های پلیمری پلاستیکی هستند که در قالب رول های نیم و یک کیلوگرمی در بازار موجود هستند.

این مواد بسته به دمای ذوب خود تغییر حالت داده و پرینتر سه بعدی از طریق نازل می تواند لایه ها را روی هم قرار دهد تا قطعه ساخته شود.

بهترین چاپگر سه بعدی رزین Anycubic Photon نام دارد که با پرداخت 245 دلار قابل خریداری است.

در این چاپگر به جای استفاده از رشته یا پودر برای چاپ سه بعدی از نوعی مایع پلیمری استفاده می شود که وقتی تحت تابش اشعه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از ارزان ترین چاپگرهای سه بعدی برای مبتدی ها

تصاویری از ارزان ترین چاپگرهای سه بعدی برای مبتدی ها