مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-07اقتصادي

استقرار سیستم پایش کیفیت آب و آلاینده های آن در کردستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان از ایجاد و استقرار سیستم پایش کیفیت آب و آلاینده های آن در استان خبر داد و گفت: مطالعه و طراحی پایش کیفیت آب و آلاینده های آن در دست اقدام این شرکت است.

- کامران خُرّم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای کردستان نسبت به انجام خدمات مهندسی مربوط به مطالعه و طراحی شبکه پایش کیفیت آب و آلاینده های آن در استان اقدام کرده است.

وی افزود: تأمین آب باکمیت و کیفیت مطمئن و مناسب برای پاسخ به تقاضای فزاینده بخش های مختلف یکی از چالش های اصلی برنامه ریزان و مدیران صنعت آب کشور است.

وی یادآورشد: بروز خشکسالی های متعدد در سنوات گذشته و تخلیه و ورود آلاینده های مختلف ناشی از فعالیت های انسانی و در برخی موارد آلاینده های طبیعی، چالش های جدیدی را در کاهش کیفیت آب به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان با اشاره به ضرورت حفاظت، بهبود و کنترل کیفیت منابع آب، عنوان کرد: لازم است مدیریت کیفیت منابع آب در سطح حوضه آبریز از مبداء تا مصرف، برای تأمین مطلوب نیازهای کلیه بهره برداران، انجام اقدامات سازه ای و غیر سازه ای را در دستور کار خود قرار دهد.

خُرم بیان کرد: در این راستا پایش کیفیت آب به عنوان یکی از ابزارهای لازم و ضروری و به عنوان یک فعالیت یکپارچه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سیستم پایش کیفیت آب و آلاینده های آن در کردستان

استقرار سیستم پایش کیفیت آب و آلاینده های آن در کردستان