مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-07سياسي

مردم زندگی با کرونا توام با حساسیت ها را یاد بگیرند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: شواهد نشان می دهد که زمان مشخصی برای پایان کرونا وجود ندارد و نکته مهم این است که همه شهروندان باید زندگی در کنار کرونا را توام با تداوم حساسیت های بهداشتی یاد بگیرند.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: شواهد نشان می دهد که زمان مشخصی برای پایان کرونا وجود ندارد و نکته مهم این است که همه شهروندان باید زندگی در کنار کرونا را توام با تداوم حساسیت های بهداشتی یاد بگیرند.

بهرام نصرالهی زاده امروز یکشنبه (18 خردادماه) در نشست ستاد کرونا با اصحاب رسانه استان، با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها و امتحانات دانش آموزان، حذف دورکاری ادارات و سیر صعودی کرونا در کردستان، اظهار کرد: استان کردستان در وضعیت قرمز قرار گرفته و تلاش برای کاهش و کنترل شیوع کرونا در استان نیازمند هم دلی و همت آحاد جامعه است.

وی افزود: تلاش برای افزایش حساسیت مردم نسبت به ویروس کرونا و لزوم پذیرش زندگی در شرایط کرونا باید سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد چرا که شواهد نشان می دهد که زمان مشخصی برای پایان کرونا وجود ندارد و نکته مهم این است که همه شهروندان باید زندگی در کنار کرونا را توام با حساسیت یاد بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زندگی با کرونا توام با حساسیت ها را یاد بگیرند

مردم زندگی با کرونا توام با حساسیت ها را یاد بگیرند