مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-07سياسي

سمن ها ظرفیتی بزرگ برای توسعه کرمانشاه هستند


سمن هاظرفیتی بزرگ برای توسعه کرمانشاه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه که با حضور نمایندگان گروه های مردم نهاد و مدیران دستگاه های عضو ستاد در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاهی ویژه و محوری برای جوانان قایل شده اند و در واقع این جوانان هستند که می توانند مشکلات و موانع را از پیش روی کشور بردارند.

وی با تجلیل از نقش آفرینی جوانان در بحران اخیر کرونا اظهار داشت: جوانان در قالب گروه های مردم نهاد از دل تهدید کرونا، فرصت آفریدند و در قالب یک پوشش گسترده همدلی به صحنه آمدند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه سخنانش سمن ها را یک ظرفیت قابل اتکا برای توسعه استان دانست و گفت: دستگاه ها باید پیرامون چگونگی بهره گیری از این ظرفیت ها برنامه های مناسبی را تدوین کرده و به ستاد ساماندهی امور جوانان ارایه کنند.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی جوانان اشتغال است و باید دستگاه ها و مجموعه های مختلف به تعهدات خویش در قبال اشتغال زایی برای جوانان عمل کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: تهدید ویروس کرونا همچنان به قوت خود باقی است و ضرورت دارد جوانان همچنان به نقش آفرینی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها ظرفیتی بزرگ برای توسعه کرمانشاه هستند

سمن ها ظرفیتی بزرگ برای توسعه کرمانشاه هستند