مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-07اقتصادي

کشف 35میلیارد کالای قاچاق در جنوب پایتخت


سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف 3هزار و 638تخته پتو و مقدار زیادی مواد غذایی خارجی قاچاق به ارزش 35میلیارد ریال از یک انباری در جنوب شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی علیشاهی سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی کالای قاچاق در انباری واقع در شهرری، شناسایی محل انبار و اطمینان از وجود کالاهای قاچاق در دستور کار عناصر اطلاعاتی این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد خبر صحت دارد و با هماهنگی قضایی مأموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی از داخل انبار 3هزار و 638تخته پتو و 5هزار و 574قلم مواد غذایی خارجی فاقد فاکتور و مجوزهای قانونی کشف کردند.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 35میلیارد ریال برآورد کردند، ابراز کرد: پس از هماهنگی با مراجع ذی صلاح اقلام کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 35میلیارد کالای قاچاق در جنوب پایتخت

کشف 35میلیارد کالای قاچاق در جنوب پایتخت