مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-07سياسي

مدیران مزاحم و پیر دولت باید بروند/ برای حل مشکلات به ظرفیت های داخلی توجه شود


مسئولان دولتی می گویند که برای حل مشکلات اقتصادی باید قوانین مزاحم را از بین برد که تأکید ما این است که مدیران مزاحم و پیر هم باید بروند.

- نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: مسئولان دولتی می گویند که برای حل مشکلات اقتصادی باید قوانین مزاحم را از بین برد که تأکید ما این است که مدیران مزاحم و پیر هم باید بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد نیک بین در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: تا انقلاب اقتصادی انجام نشود و همچنین اهداف اقتصادی، انقلابی نشود، نتیجه آن اقتصادی ناعادلانه خواهد بود و بر این اساس باید ریل گذاری دقیقی در جهت بهبود مشکلات اقتصادی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید ارزش افزوده آزاد شود تا از خام فروشی رها شویم، گفت: جای تأسف دارد که یک میلیون سنگ مرغوب ایرانی به قیمت بسیار پایین وارد می شود و همان سنگ با قیمت بسیار گزافی وارد کشور می شود که این مسئله خسارت زیادی به اقتصاد تحمیل می کند.

نماینده مردم کاشمر مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس و دولت باید با یکدیگر در تعامل باشند و همکاری کنند تا مشکلات اقتصادی حل و فصل شود اما چه کنیم که نگاه دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم به خارج از کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مزاحم و پیر دولت باید بروند/ برای حل مشکلات به ظرفیت های داخلی توجه شود

مدیران مزاحم و پیر دولت باید بروند/ برای حل مشکلات به ظرفیت های داخلی توجه شود