مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-07پزشكي

اختصاص 300 میلیارد ریال کمک هزینه تأمین اقلام محافظتی به دانشگاه های علوم پزشکی


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از اختصاص 300 میلیارد ریال کمک هزینه تأمین اقلام محافظتی به دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، رحمان خدابنده لو با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی دانشگاه ها گفت: به منظور خرید اقلام حفاظتی نظیر مواد ضدعفونی کننده، ماسک و .

منابع مالی لازم جهت تأمین و توزیع لوازم بهداشتی و حفاظتی فراهم شده است.

وی گفت: مقرر شده است به زودی در مجموع مبلغ 300 میلیارد ریال به صورت سرانه برای همه دانشگاه های علوم پزشکی تخصیص داده شود.

خدابنده لو افزود: دانشجویان بر اساس فراخوانی که دانشگاه های خود از قبل اعلام کردند، از روز شنبه 17 خردادماه بر سر کلاس های آموزشی خود حاضر می شوند و نیمسال دوم تحصیلی سال 98-99 خود را آغاز می کنند.

البته برخی از دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی به تناسب وضعیت آمار ابتلاء در شهرها، فعالیت آموزشی خود را با یک هفته تاخیر آغاز خواهند کرد تا مشکلی برای دانشجویان و اساتید ایجاد نشود.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ای که از قبل گذاشته شد و پیرو جلسات متعددی که برگزار شد، خوابگاه های دانشجویی شهرهای مختلف با ظرفیت بسیار کمتری از ظرفیت استاندارد خود، دانشجویان را اسکان می دهند تا شرایط فاصله گذاری اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد ریال کمک هزینه تأمین اقلام محافظتی به دانشگاه های علوم پزشکی

اختصاص 300 میلیارد ریال کمک هزینه تأمین اقلام محافظتی به دانشگاه های علوم پزشکی