مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-07پزشكي

فاز اول نخستین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این شهرک از امروز به عنوان اولین مجموعه یکپارچه تولید مواد موثره دارویی در خاورمیانه در 13 هکتار با طراحی ویژه و ایجاد انبار کالا و گمرک مرکزی، - فاز اول نخستین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه امروز از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این شهرک از امروز به عنوان اولین مجموعه یکپارچه تولید مواد موثره دارویی در خاورمیانه در 13 هکتار با طراحی ویژه و ایجاد انبار کالا و گمرک مرکزی، پساب و فاضلاب مرکزی، آزمایشگاه مرکزی و ایجاد شتاب دهنده های صادراتی، به عنوان نگین تولید مواد موثره دارویی در خاورمیانه آغاز به کار می کند.

فاز نخست این شهرک شامل خط کامل تولید استامینوفن با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان پنج میلیون دلار است که فروش سالیانه آن حدود 100 میلیارد تومان (ریالی) و 10 میلیون دلار از محل صادرات برآورد می شود.

این شرکت در سال 1374 با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان مرکزی و در 30 کیلومتری شهر اراک در شهرک صنعتی شهید بابایی و با تولید پلی اتیلن گلیکول شروع به فعالیت کرد و در چهار واحد اتوکسیلات، مونو پروپیلن گلیکول، مونو اتیلن گلیکول و واحد ماده موثره دارویی، بیش از 50 نوع محصول در رده شیمیایی، دارویی، آرایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول نخستین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه افتتاح شد

فاز اول نخستین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه افتتاح شد