مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-07اقتصادي

کشاورزی؛ پیشران توسعه اقتصادی خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را برای توسعه استان ببریم، گفت: حوزه کشاورزی از پیشران های توسعه اقتصادی استان و از اولویت های ما در برنامه ریزی ها است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را برای توسعه استان ببریم، گفت: حوزه کشاورزی از پیشران های توسعه اقتصادی استان و از اولویت های ما در برنامه ریزی ها است.

محمدصادق معتمدیان، در جلسه بررسی چگونگی سرمایه گذاری هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اظهار کرد: یکی از مهم ترین ظرفیت های استان، وجود محصولات کشاورزی استراتژیک است که سرمایه گذاری در آنها می تواند ارزش افزوده قابل توجهی به همراه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر اینکه بخش عمده ای از جمعیت استان در زمینه کشاورزی فعال هستند، تصریح کرد: حوزه کشاورزی از پیشران های توسعه اقتصادی استان و از اولویت های ما در برنامه ریزی ها است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اقدامات استان، جهت دهی برنامه ها در زمینه کشاورزی است، افزود: بر اساس نقشه راه تعیین شده در این سند، تکلیف و مأموریت همه دستگاه ها در راستای مدیریت منابع موجود و جبران کمبود آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی؛ پیشران توسعه اقتصادی خراسان جنوبی

کشاورزی؛ پیشران توسعه اقتصادی خراسان جنوبی