مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-07سياسي

سنندج وارد پیک دوم بیماری کرونا شدە است


استاندار کردستان تاکید کرد که برای مبارزه جدی تر با بیماری کرونا باید تلاش کرد از هر راه ممکن حساسیت و توجه مردم را جلب کرد.

- بهمن مرادنیا در جلسه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: متاسفانە بعد از گذشت چند ماە از این بیماری مردم حساسیت خود را در بکارگیری راه های پیشگیری از انتشار آن از دست داده اند و باید تلاش شود دوباره این حساسیت در مردم بوجود بیاید.

وی با بیان اینکه راه مقابله با بیماری کرونا صرفا بستن مشاغل و کسب و کار مردم نیست به فرمانداران شهرستان ها تاکید کرد که باید بصورت جدی بر اماکن گوناگون و ادارات نظارت داشته باشند و از رعایت پروتکل های بهداشتی اطمینان حاصل کنند.

مرادنیا افزود: هم کارکنان ادارات و هم ارباب رجوع حتما در زمان حضور در ادرات از ماسک استفاده کنند که این مهم نقش مهمی در پیشگیری از شیوع کرونا خواهد داشت.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر اطلاع رسانی همه جانبه با استفاده از صدا و سیما و فضای مجازی و نظارت بر اماکن مختلف برای رعایت الزامات بهداشتی باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به اوج گیری بیماری کرونا در سنندج اشاره کرد و گفت: مکان های تجمع مردم از جمله کمربندی آبیدر و خیابان فردوسی سنندج که به محل حضور دستفروشان تبدیل شده است باید مورد توجه قرار گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج وارد پیک دوم بیماری کرونا شدە است

سنندج وارد پیک دوم بیماری کرونا شدە است