مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-07ورزشي

فراخوان ثبت نام مجامع انتخاب رؤسای هیئات ورزشی/ هیأت قایقرانی راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فراخوان ثبت نام مجامع عمومی انتخاب رؤسای سه هیأت ورزشی خراسان جنوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان صادر شد.

در همین راستا برای نخستین بار مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت ورزشی قایقرانی خراسان جنوبی برگزار و علاقه مندان به رقابت برای سکانداری این هیأت می توانند برای ثبت نام به نشانی: بیرجند، خیابان مفتح 27 استادیوم آزادی، حوزه ورزشی اداره کل مراجعه نمایند.

اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و داشتن یکی از ادیان رسمی، تابعیت جمهوری اسلامی و اقامت در خراسان جنوبی، دارابودن حداقل 25 سال و داشتن مدرک تحصیلی لیسانس، نداشتن سوء سابقه کیفری، متقاضیان ثبت نام نباید بازنشته باشند (به استثنای جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان بالای سه سال اسارت و فرزندان شهداء) از جمله شرایط احراز این مسؤولیت می باشد.

متقاضیان ثبت نام در مجامع انتخاب رؤسای هیئات قایقرانی، زورخانه ای و کشتی پهلوانی، کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی با در دست داشتن اصل شناسنامه و رو گرفت آن، آخرین مدرک تحصیلی و رو گرفت آن ارائه، خلاصه ای از سوابق ورزشی و مدیریتی، اصل کارت پایان خدمت و رو گرفت آن، سه قطعه عکس 4*3 می تواند به اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مراجعه و نسبت با تکمیل فرم های ثبت نام اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ثبت نام مجامع انتخاب رؤسای هیئات ورزشی/ هیأت قایقرانی راه اندازی می شود

فراخوان ثبت نام مجامع انتخاب رؤسای هیئات ورزشی/ هیأت قایقرانی راه اندازی می شود