مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-07ورزشي

«سندرک» مهیای برگزاری جشنواره «غدیر»


سومین جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی و تربیتی «غدیر» در شهر سندرک برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سندرک، سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تربیتی غدیر در شهر سندرک برگزار می شود.

نخستین جلسه هماهنگی کارگروه های تخصصی سومین جشنواره دائمی غدیر در محل سالن جلسات حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک با حضور مسؤولان شهر برگزار شد.

سومین جشنواره غدیر سندرک در حالی برگزار می شود که استان هرمزگان در معرض ویروس کروناست و در همین خصوص قرار است اکثر برنامه های جشنواره با رعایت پروتکل های بهداشتی و تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی و مسابقات انفرادی برنامه ریزی شود.

برنامه های سومین جشنواره بزرگ غدیر در دو بخش فرهنگی و ورزشی اجرا می شود که اجرای شعر، سرود، تواشیح، دلنوشته، قرائت خطابه غدیر، قرائت قرآن (آیه های مربوط به غدیر)، صنایع دستی، استنداپ کمدی، مدیحه سرایی و اذان در قالب برنامه های فرهنگی این جشنواره قرار دارند.

دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، دو و میدانی و پینگ پنگ نیز جزو فعالیت های ورزشی جشنواره است که به صورت انفرادی طراحی شده است.

محمد قنبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج سندرک در این باره اظهار داشت: امسال به علاوه کمیته های ثابت جشنواره، کمیته سازندگی برای ساخت منزل محرومین، کمیته تایید محتوا برای پایش آثار هنری و مذهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سندرک» مهیای برگزاری جشنواره «غدیر»

«سندرک» مهیای برگزاری جشنواره «غدیر»