مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-07سياسي

موسوی لارگانی: مافیای عدم اصلاح بانکی را به مردم معرفی کنید


نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: از مجلس هشتم تا الان ما پیگیر بحث اصلاح قانون بانکداری بودیم و همیشه به تأخیر افتاده و چرا باید بانک های ما مخالف اصلاح این قانون باشند و مافیای عدم اصلاح سیستم بانکی چه کسانی هستند و چرا باید اینگونه برخورد شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس امروز (یکشنبه 18 خرداد 99)، طی تذکری در جریان ارائه گزارش تیم اقتصادی دولت به مجلس در صحن علنی مجلس اظهار داشت: اقتصاد ایران بنا به دلایل متعدی غرق در مشکلات و نابسامانی های مختلف است که همچون مریضی حاد و سرطانی در بدن اقتصاد ایران ریشه دوانده و زندگی  و معیشت مردم ایران را تحت الشعاع قرار داده و روز به روز سفره قالب هموطنان ما را کوچک تر کرده است.

وی افزود: یکی از مهمترین راهکارهای برون رفت اقتصاد کشور از این شرایط بحرانی توجه به رونق و جهش تولید است و نخستین گام برای جهش تولید این است که دولت از هزینه های غیرضرور خود بکاهد.

وی تأکید کرد: لزومی ندارد که دولت بر اساس شرایط عادی در کشور هزینه کند.

کشوری که بر روی گنج و ثروت خوابیده دلیلی ندارد غرق در مشکلات اقتصادی باشد بهترین و راحت ترین نتیجه گیری به نوعی و رفع تکلیف کردن برای همه ما علی الخصوص دولتمردان این است که چشمان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: مافیای عدم اصلاح بانکی را به مردم معرفی کنید

موسوی لارگانی: مافیای عدم اصلاح بانکی را به مردم معرفی کنید