مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-07سياسي

گزارش اندازه گیری شاخص های اجرایی محیط زیست شهر تهران ارائه نشده است


برخلاف مصوبه قانونی الزام شهرداری به اندازه گیری شاخص های اجرایی محیط زیست شهر تهران و ارائه گزارش آن به شورای شهر هنوز این گزارش ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما یک زمین بیشتر نداریم و باید حواسمان باشد که با اقدامات مخرب آن را از بین نبریم.

وی ادامه داد: شورای شهر تهران مصوبه ای داشته است که باید براساس آن شاخص های محیط زیستی شهر تهران توسط شهرداری تهران آماده شده و به شورای شهر تهران ارایه می شده است که متاسفانه فقط سال اول این گزارش ارائه شده است.

فراهانی با اشاره به این مطلب که تذکر من امروز در این خصوص خواهد بود گفت: غذایی که می خوریم و هوایی که در آن نفس می کشیم همه از طبیعت سرمنشا می گیرد و اگر کار لازم را برای حفظ این منشا حیات انجام ندهیم با مشکلات عدیده ای در ادامه زندگی خود مواجه می شویم.

وی افزود: بیماری کرونا نشان داد که چگونه تخریب تنوع زیستی می تواند به سیستم های حامی زندگی انسانی آسیب برساند.

هر ساله تقریبا یک میلیارد مورد بیماری و میلیون ها مرگ ومیر به دلیل بیماری های ایجادشده توسط ویروس ها رخ می دهد و حدود 75 درصد از کل بیماری های عفونی در انسان از حیوانات منتقل می شوند و مردم هنوز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اندازه گیری شاخص های اجرایی محیط زیست شهر تهران ارائه نشده است

گزارش اندازه گیری شاخص های اجرایی محیط زیست شهر تهران ارائه نشده است