مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-07اقتصادي

با مدیریت مصرف بدون خاموشی از پیک تابستان عبور می کنیم


سخنگوی شرکت برق توزیع شهرستان اصفهان با اشاره به پیک مصرف 1093 مگاواتی اصفهان در روز 13 خرداد ماه، گفت: اگر شرایط نرمال همیشگی باشد و تغییری در حوزه تولید و میزان مصرف ایجاد نشود با مدیریت مصرف می توان از پیک تابستان بدون خاموشی عبور کرد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت برق توزیع شهرستان اصفهان با اشاره به پیک مصرف 1093 مگاواتی اصفهان در روز 13 خرداد ماه، گفت: اگر شرایط نرمال همیشگی باشد و تغییری در حوزه تولید و میزان مصرف ایجاد نشود با مدیریت مصرف می توان از پیک تابستان بدون خاموشی عبور کرد.

محمدعلی علی اکبری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش مصرف برق اصفهان طی هفته گذشته، اظهار کرد: ساعت 13 بعدازظهر 13 خرداد پیک مصرف برق اصفهان به 1093 مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 882 مگاوات بود، 23.

8 درصد رشد مصرف داشته ایم.

وی با اشاره به دلایل رشد مصرف، گفت: در روز 13 خرداد ماه، کمینه دمای هوای اصفهان با افزایش 8 درجه اختلاف از 11 درجه سال گذشته، امسال به 19 درجه رسید، همچنین بیشینه دمای هوای اصفهان با 6 درجه اختلاف از 30 درجه سال گذشته، امسال به 36 درجه افزایش یافت.

سخنگوی شرکت برق توزیع شهرستان اصفهان تاکید کرد: این افزایش دما و به دنبال آن استفاده از وسایل سرمایشی و رعایت نکردن نکات مدیریت مصرف موجب پیک زودهنگام مصرف برق در این برهه از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مدیریت مصرف بدون خاموشی از پیک تابستان عبور می کنیم

با مدیریت مصرف بدون خاموشی از پیک تابستان عبور می کنیم