مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-07ورزشي

پادوانی به دنبال دریافت غرامت 9 میلیون دلاری از استقلال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مطالبات پادوانی ظرف روز های آینده پرداخت خواهد شد و با دعوت از این بازیکن به ایران، - بازیکن برزیلی و اسبق آبی پوشان با شکایت از استقلال در دادگاه عالی ورزش، در صدد است از این باشگاه غرامت 9 میلیون دلاری بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مطالبات پادوانی ظرف روز های آینده پرداخت خواهد شد و با دعوت از این بازیکن به ایران، مراسمی برای تجلیل از او برگزار خواهد شد.

از حدود یک ماه پیش تاکنون مسئولان باشگاه استقلال به دنبال پرداخت مطالبات پادوانی بودند، اما به دلیل تایید نشدن شماره حساب پادوانی از سوی وکیل این بازیکن، مطالبات پادوانی هنوز پرداخت نشده است.

پادوانی که در مصاحبه با رسانه های ایران ابراز امیدواری کرده بود در دوره مدیریت سعادتمند بتواند مطالبات صد هزار دلاری خود را از استقلال را دریافت کند، اکنون قید دریافت طلبش را زده و با شکایت از باشگاه استقلال در دادگاه عالی ورزش قصد دارد به دلیل مصدومیت شدید و نقص عضوی که در دوران بازی برای استقلال با آن مواجه شد، از این باشگاه غرامت چند میلیون دلاری بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادوانی به دنبال دریافت غرامت 9 میلیون دلاری از استقلال

پادوانی به دنبال دریافت غرامت 9 میلیون دلاری از استقلال