مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-07اجتماعي

مداخله انسان در محیط زیست عامل جدی پیدایش بیماری های ناشناخته


یک استادیار گروه محیط زیست دانشگاه یزد با بیان این که استفاده از کودهای شیمیایی، آلودگی های هوا و استفاده خوراکی از جانوران و گیاهان وحشی می تواند سبب بروز بیماری های ناشناخته شود گفت: - ایسنا/یزد یک استادیار گروه محیط زیست دانشگاه یزد با بیان این که استفاده از کودهای شیمیایی، آلودگی های هوا و استفاده خوراکی از جانوران و گیاهان وحشی می تواند سبب بروز بیماری های ناشناخته شود گفت: پیدایش بیماری های ناشناخته از جمله عوارض مداخله انسان در محیط زیست است.

محمدرضا علمی با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته محیط زیست و ضرورت توجه به ظرفیت های زیست محیطی استان یزد، اظهار کرد: امسال روز جهانی محیط زیست با عنوان تنوع زیستی؛ فراخوان اقدام به مقابله با انقراض فزاینده گونه ها و تخریب طبیعت نامگذاری شده است.

وی افزود: امید است با افزایش مشارکت و همراهی همه مردم و آموزش و آگاهی رسانی مستمر انجام این مهم بیش از پیش در استان یزد و دیگر نقاط کشور میسر شود.

این استادیار گروه محیط زیست دانشگاه یزد در ادامه با بیان این که هر سال پنجم ژوئن مصادف با 16 خرداد روز جهانی محیط زیست است، گفت: روز جهانی محیط زیست روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط زیست و تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله انسان در محیط زیست عامل جدی پیدایش بیماری های ناشناخته

مداخله انسان در محیط زیست عامل جدی پیدایش بیماری های ناشناخته