مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-07سياسي

رضازاده: مناطق آزاد و تجاری در حال رکود و تعطیلی هستند


نماینده سلماس گفت که مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به دلیل سیاست های غلط دولت وعدم تعامل با کشورهای هم جوار مرزی در حال رکود و تعطیلی است.

- نماینده سلماس گفت که مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به دلیل سیاست های غلط دولت وعدم تعامل با کشورهای هم جوار مرزی در حال رکود و تعطیلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب رضازاده در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وضعیت اقتصادی کشور با حضور مسوولان مربوطه دولتی و بخش خصوصی گفت: متاسفانه ارتباطی بین بخش دولتی و بخش خصوصی در موضوع سرمایه گذاری انجام نگرفته که دلیل آن عدم تعامل دولت با منافع تولید کنندگان و سرمایه گذاران است.

قوانین صرفا به نفع دولت بوده حال این که باید به تولید کننده و سرمایه گذار کمک کرد که از جمله راه های آن اعطای وام های بانکی، تشویق های مالیاتی و حذف قوانین زاید است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره ضعیف شدن فضای کسب و کار گفت: به دلیل عدم وجود نظامات خاص برای تولید کنندگان و توزیع کنندگان و سرمایه گذاران در بخش صادرات و واردات شاهد ضعیف شدن فضای کسب و کار هستیم نظامات خاصی که برای مالیات در بانک ها و قوانین گمرکی سال به سال تغییر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضازاده: مناطق آزاد و تجاری در حال رکود و تعطیلی هستند

رضازاده: مناطق آزاد و تجاری در حال رکود و تعطیلی هستند