مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-07سياسي

لایحه جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج در حال تدوین است


دشمنان از همه عوامل خود برای مسدود کردن راه ورودی منابع به کشورمان استفاده کردند و در این شرایط دولت به دنبال تدوین لایحه ای برای جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و امور دارایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مشکلات اقتصادی کشور با اشاره به سالروز حمله داعش به مجلس شورای اسلامی گفت: ایادی دشمن در مجلس شورای اسلامی حادثه ای را ایجاد کرده و باعث شهادت عده ای از هموطنانمان شدند که ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و برای رفع مشکلات کشور از حواشی دوری کنیم.

وی افزود: برای بررسی مسائل اساسی اقتصادی باید در وهله اول مروری بر متغیرهای فعلی اقتصادی کشور شود و سپس سیاست ها و برنامه های پیشنهادی در حوزه های مختلف مطرح می گردد، چرا که شناخت درست و آسیب شناسی وضع موجود می تواند در تدوین راهکارهای برون رفت از مشکلات کارساز باشد.

وزیر امور اقتصاد و امور دارایی گفت: امسال سال جهش تولید نامگذاری شده و بر این اساس برای همه ما الزام آور است که به رونق و جهش تولید توجه کنیم و در صورتی که این هدف را محور فعالیت های خود قرار دهیم، قطعا به رونق، جهش و رشد اقتصادی می رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج در حال تدوین است

لایحه جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج در حال تدوین است