مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-07اجتماعي

تولید 311 هزار ماسک به دست مهارت آموزان فنی و حرفه ای خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی از تولید 311 هزار و 369 عدد ماسک و 939 گان توسط مهارت آموزان فنی وحرفه ای استان خبر داد.

- حسین خوش آیند امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به عنوان همکار و یاور مدافعان سلامت در تولید ماسک، گان و سایر تجهیزات بهداشتی همکاری دارد.

وی با بیان اینکه 35 کارگاه آموزش فنی و حرفه ای در استان به تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی اختصاص یافته است، بیان داشت: 10 کارگاه در بخش دولتی و 25 کارگاه در بخش غیردولتی در بحث کرونا به صورت خودجوش پای کار آمدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مربیان و کارآموختگان فنی و حرفه ای استان اقدام به تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز کرده اند، تبیین کرد: مجموعه فنی و حرفه ای استان برای قطع زنجیره کرونا با بهره گیری از مهارت در خدمت سلامت اقشار مختلف جامعه است.

خوشایند از تولید 311 هزار و 369 عدد ماسک و 939 گان در کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد و مطرح کرد: ماسک های بهداشتی و دیگر اقلام مورد نیاز به صورت روزانه تولید و در اختیار ستاد مبارزه با کرونا ویروس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 311 هزار ماسک به دست مهارت آموزان فنی و حرفه ای خراسان جنوبی

تولید 311 هزار ماسک به دست مهارت آموزان فنی و حرفه ای خراسان جنوبی