مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:002020-06-07سياسي

پیام ظریف در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیامی را صادر کرد.

- مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا .

با نهایت تاثر و تاسف از خبر ضایعه درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیر کل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از عمری مجاهدت و مبارزه و تلاش مخلصانه و فداکارانه در راه آرمان مقدس فلسطین و قدس شریف اطلاع یافتم.

ایشان با سابقه دیرینه در عرصه جهاد و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، شخصیتی مبارز و ملی در عرصه فلسطین بود که عمر خویش را در شرایطی سخت و دشوار، شجاعانه و فداکارانه و علیرغم همه خطرات و تهدیدها، سربلند در مسیر مجاهدت، فداکاری و پایمردی درعرصه مقاومت و رهایی فلسطین عزیز و قدس شریف از یوغ اشغالگران صهیونیست صرف کرد.

دکتر رمضان عبدالله بعلاوه شخصیتی متواضع، اندیشمند، متفکر، خوش فکر و تقریبی بود که با اشراف عمیق به روند تحولات در منطقه و جهان، دغدغه و اهتمام ویژه ای به تقویت وحدت در بین آحاد مردم و گروه های فلسطینی و جهان اسلام داشت و همواره علاقمند و دلسوز اعتلاء و پیشرفت ایران اسلامی بعنوان پشتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ظریف در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح

پیام ظریف در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح