مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-07بين الملل

هشدار شدید حزب الله درباره طرح فتنه انگیزی جدید در لبنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، در پی طرح شعار های موهن و انتشار آن در برخی از شبکه های اجتماعی حزب الله لبنان بیانیه ای در این زمینه صادر کرد.

- حزب الله لبنان به شدت درباره طرح فتنه انگیزی جدید در لبنان با هدف اختلاف افکنی و دامن زدن به تنش های مذهبی و طائفه ای و دینی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، در پی طرح شعار های موهن و انتشار آن در برخی از شبکه های اجتماعی حزب الله لبنان بیانیه ای در این زمینه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: اولا آنچه توهین و یا شعار هایی که از طرف برخی از افراد صادر شده مردود و تقبیح است و خارج از ارزش ها و اصول اخلاقی و دینی انسان های مومن و مسلمان است.

در این بیانیه آمده است که حزب الله به موضع شرعی و دینی امام خامنه ای (حفظه الله) و فتوای معروفش در خصوص حرام بودن تعرض و اهانت به همسران پیامبر (ص) و مادران مومن و عامه مقدسات مسلمین پایبند است.

در این بیانیه تاکید شده است: ما به شدت به فتنه انگیزان و سوء استفاده کنندگان از آن و همه کسانی که در پی فتنه انگیزی هستند و به آن دامن می زنند هشدار می دهیم و به طور کلی هر آنچیزی را که منجر به فتنه انگیزی، اختلاف و تنش های مذهبی، طائفه ای و دینی شود رد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید حزب الله درباره طرح فتنه انگیزی جدید در لبنان

هشدار شدید حزب الله درباره طرح فتنه انگیزی جدید در لبنان