مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-07اجتماعي

اجرای طرح های پیشرفت و آبادانی در 3 روستای طارم سفلی آغاز شد


مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: عملیات اجرایی پروژه های زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای قزوین آغاز شد.

- قزوین- مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: عملیات اجرایی پروژه های زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای قزوین آغاز شد.

مجتبی مهاجری در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات اجرایی پروژه های زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای کنگاور، چمن و یمقان دهستان چوقور طارم سفلی خبر داد.

وی افزود: عملیات حفاری و لوله گذاری خط انتقال آب شرب روستای کنگاور از پروژه های مصوب قرارگاه که با همکاری شرکت آبفار استان قزوین، قرارگاه پیشرفت و اهالی روستای کنگاور با هدف تأمین آب شرب بهداشتی برای 25 خانوار ساکن، آغاز و تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

طول لوله گذاری این پروژه حدود 5 کیلومتر است.

مهاجری اظهار کرد: کنگاور یکی از روستاهای کم برخوردار دهستان چوقور طارم سفلی است که تا به حال در این روستا خط انتقال آب شرب نداشتند و با تانکر از چشمه های مجاور روستا، آب شرب مورد نیاز را تأمین می کردند و به همین دلیل اکثر جمعیت روستا به شهر مهاجرت کرده بودند که با آغاز و اجرای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های پیشرفت و آبادانی در 3 روستای طارم سفلی آغاز شد

اجرای طرح های پیشرفت و آبادانی در 3 روستای طارم سفلی آغاز شد