مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:202020-06-06اقتصادي

اختصاص 30 میلیارد ریال به طرح های آبخیزداری شهرستان چرداول


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام از اختصاص 30 میلیارد ریال به طرح های آبخیزداری شهرستان چرداول خبر داد و گفت: این میزان اعتبار بیانگر توجه ویژه به این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا احمدی عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چرداول افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات اداره کل منابع طبیعی است که در سال گذشته هم بالغ بر 30 میلیارد دیگر در این حوزه در شهرستان هزینه شده که مجموعه اعتبار تخصیص و هزینه کرد شده ملی در حوزه آبخیزداری در شهرستان چرداول بیش از 60 میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی منابع طبیعی و جنگل های استان ایلام مشارکت مردم و همیاران طبیعت در اطفا حریق و بحران های طبیعی یک ضرورت است.

احمدی تاکید کرد: حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی فقط توسط دولت امکان پذیر نیست و بهترین نقش را در صیانت و نگهداری از این منابع خدادادی به فرموده مقام معظم رهبری مردم برعهده دارند.

وی اظهار کرد: از مشارکت و حضور مردم شهرستان چرداول، انجمن های مردم نهاد و دوستداران طبیعت و بویژه فرماندار پرتلاش این شهرستان که در خاموش کردن آتش سوزی های سال گذشته و امسال مشارکتی بی نظیر و فعال داشته اند قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد ریال به طرح های آبخیزداری شهرستان چرداول

اختصاص 30 میلیارد ریال به طرح های آبخیزداری شهرستان چرداول