مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-06ورزشي

سلامتی بازیکنان اولویت هیئت گلف همدان است/تمرینات فشرده تر می شود


رییس هیئت گلف استان همدان بابیان اینکه اگر شرایط لازم برای بازگشایی سایت تخصصی مینی گلف احراز شود تمرینات را فشرده برگزار خواهیم کرد، - گفت: سلامتی بازیکنان اولویت هیئت گلف همدان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر سالوند ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ویروس کرونا و لغو برنامه ها و تمرینات ورزشی در همدان اظهار کرد: طبق تقویم ورزشی و برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده مقرر بود چند رویداد متنوع ورزشی و آموزشی در فصل بهار سال جاری اجرایی شود و هر هفته حداقل یک مسابقه به مناسبت های مختلف در دستور کار کمیته های مینی گلف، وودبال و بهکاپ قرار داشت که در حال حاضر همگی لغو شده است.

وی بابیان اینکه برگزاری برنامه ها به بعد از پایان بحران کرونا موکول شده و امیدواریم از نظر زمانی و فنی آن را جبران کنیم، گفت: برنامه های هیئت گلف را به طور حتم برگزار خواهیم کرد زیرا به برگزاری آنها نیاز داریم و هر کدام یک فرآیند در مسیر حرکت رو به جلوی ما است.

وی افزود: در صورتی که سایت تخصصی مینی گلف همدان بازگشایی شود تمرینات فشرده تر با برگزاری اردوهای مختلف، جذب و تربیت بازیکنان جدید، برگزاری مسابقات مختلف و همچنین کلاس های داوری و مربیگری به نحو مطلوبی اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی بازیکنان اولویت هیئت گلف همدان است/تمرینات فشرده تر می شود

سلامتی بازیکنان اولویت هیئت گلف همدان است/تمرینات فشرده تر می شود