مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:102020-06-06حوادث

ثبت نام و قرعه کشی خودرو، موضوع جذاب برای کلاهبرداران


رییس پلیس فتای استان اصفهان به شهروندان هشدار داد مراقب کلاهبرداری هایی باشند که در پوشش ثبت نام و قرعه کشی خودرو انجام می شود زیرا طی این مدت چندین سایت جعلی و صفحات فیشینگ شناسایی شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس فتای استان اصفهان به شهروندان هشدار داد مراقب کلاهبرداری هایی باشند که در پوشش ثبت نام و قرعه کشی خودرو انجام می شود زیرا طی این مدت چندین سایت جعلی و صفحات فیشینگ شناسایی شده است.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همانطور که در مصاحبه های مختلف اعلام کرده ایم شهروندان باید مراقب کلاهبرداری هایی باشند که در پوشش ثبت نام و قرعه کشی خودرو انجام می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام و قرعه کشی خودرو در حال حاضر موضوع جذابی است که همانطور که مردم به آن توجه دارند، عده ای سودجو هم آماده سوء استفاده هستند، افزود: پیام هایی که برای مردم ارسال و لینک جعلی و سایت های جعلی ثبت نام خودرو به آنها معرفی می شود برای سرقت اطلاعات حساب بانکی شهروندان است که در واقع شهروندان را به صفحات فیشینگ می کشاند.

رییس پلیس فتا استان اصفهان با تاکید براینکه از مردم خواسته ایم ثبت نام خودرو و پیگیری نتیجه آن را فقط از طریق سایت مرجع دو شرکت خودروساز انجام دهند، گفت: به غیر از آن هیچ سایت دیگری معتبر نیست و می تواند زمینه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام و قرعه کشی خودرو، موضوع جذاب برای کلاهبرداران

ثبت نام و قرعه کشی خودرو، موضوع جذاب برای کلاهبرداران