مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:052020-06-06سياسي

نمایندگان مجلس بر این باورند که باید به دولت کمک کنیم


نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: عموم نمایندگان بر این باورند که باید به دولت کمک کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: عموم نمایندگان بر این باورند که باید به دولت کمک کنیم.

علی رضایی در جلسه امروز (17 خرداد) شورای اداری استان کرمانشاه با بیان اینکه عموم نمایندگان مجلس در دوره جدید بر این باورند که باید به دولت کمک کرد، ادامه داد:در شرایطی که یک سال از زمان دولت باقی مانده، بنای نمایندگان مجلس در دوره جدید تعامل با دولت است.

وی بر لزوم تعامل با دولت و استفاده از ظرفیت هر دو قوه برای رسیدگی به امور مردم تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد، بودجه کشور و رعایت عدالت در آن است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از در دستور کار بودن تغییر ساختار بودجه خبر داد و عنوان کرد: این تغییر ساختار به دو دلیل صورت می گیرد، دلیل اول حمایت از معیشت اقشار ضعیف است و دلیل دوم آنکه عقیده داریم برخی از منابع درآمدی بودجه محقق نخواهد شد.

رضایی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس در زمینه عدالت اقتصادی نمره قبولی نمی گیرد یاد کرد و گفت: نباید عملکرد در این دوره بگونه ای باشد که پولدارها پولدارتر و افراد فقیر روز به روز کم درآمدتر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس بر این باورند که باید به دولت کمک کنیم

نمایندگان مجلس بر این باورند که باید به دولت کمک کنیم