مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:002020-06-06اجتماعي

فروش مکنده نجاری و لوله خرطومی مکنده در فروشگاه اینترنتی چوبینر


در کارگاه ها و کارخانجات صنایع چوب هنگام برش، سوراخ کاری و عملیاتی از این قبیل براده های چوب و گردوغبار در هوا منتشر می شود.

این گردوغبار و خرده های چوب منتشرشده منجر به آلودگی هوا، - در کارگاه ها و کارخانجات صنایع چوب هنگام برش، سوراخ کاری و عملیاتی از این قبیل براده های چوب و گردوغبار در هوا منتشر می شود.

این گردوغبار و خرده های چوب منتشرشده منجر به آلودگی هوا، کثیف شدن محیط، مشکلات تنفسی و جسمی می گردند، برای حل این مشکل باید از دستگاه مکنده استفاده کرد که با اتصال به سایر دستگاه ها و ماشین آلات برش دهنده یا سوراخ کاری تمام گردوغبار را جمع آوری می کند که محیط و افراد حاضر در کارگاه دچار مشکل نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چوبینر، در ادامه این متن قصد داریم به معرفی مکنده نجاری و لوله خرطومی مخصوص مکنده به طور کامل بپردازیم.

مکنده نجاری چیست؟ مکنده نجاری یک دستگاه مهم در راستای حفظ سلامتی و زدودن آلودگی از محیط می باشد که در کارگاهای کوچک و بزرگ استفاده می شود.

در قسمت بالاتر ذکر کردیم که مکنده نجاری نقش جمع آوری کردن براده ها، آلودگی ها و گرد و غبار ناشی از عملیات برش و سوراخ کاری چوب را بر عهده دارد.

مکنده ها از چندین بخش مختلف تشکیل شده اند که برای مکش روی آن وصل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مکنده نجاری و لوله خرطومی مکنده در فروشگاه اینترنتی چوبینر

فروش مکنده نجاری و لوله خرطومی مکنده در فروشگاه اینترنتی چوبینر