مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-06بين الملل

پشت پرده ناآرامی های لبنان/ هجمه به حزب الله با عنوان مطالبات مردمی


«مطالبات مردمی» یک عنوان اجتماعی برای پوشش تحرکات برخی طرف های وابسته به آمریکا و غرب علیه حزب الله است که از شب گذشته خیابان های برخی مناطق لبنان شاهد آن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بعد از گذشت مدت زمان کمی از آغاز تظاهرات های 17 اکتبر 2019 در لبنان٬ برخی احزاب وابسته به منابع خارجی٬ در صدد موج سواری بر خواسته های مردم و نیز سوءاستفاده از آنها برای تحقق اهداف مورد نظر خود برآمده اند.

هدف مهم جریان های مذکور که با سیگنال های غربی هدایت می شوند همان هدف غرب یعنی ضربه زدن به حزب الله در لبنان است.

حزب الله از زمان تشکیل دولت جدید همان طور که پیشتر اعلام کرده بود٬ از آن حمایت و در برخی زمینه ها به ویژه بعد از شیوع کرونا در این کشور و موضوع بازگشت مهاجران٬ برای کمک به ملت و دولت لبنان همه تلاش خود را به کار بست.

بنابراین احزاب مذکور تلاش کردند از این فضا سوءاستفاده کنند و اوضاع را به گونه ای جلوه دهند که حزب الله از حدود قانونی خود در دولت فراتر رفته و حتی یکی از موانع مبارزه با فساد در لبنان است! هفته قبل اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه حزب الکتائب و سبعه (از احزاب وابسته به جریان 14 مارس) به بهانه مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم یک فراخوان برای آغاز موج جدید اعتراضات در این لبنان صادر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ناآرامی های لبنان/ هجمه به حزب الله با عنوان مطالبات مردمی

پشت پرده ناآرامی های لبنان/ هجمه به حزب الله با عنوان مطالبات مردمی