مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-06بين الملل

دانشگاه کانزاس سخنرانی دختر ترامپ را لغو کرد


یک دانشکده فنی در کانزاس آمریکا برنامه سخنرانی ایوانکا ترامپ، دختر رییس جمهور این کشور در یک مراسم اینترنتی فارغ التحصیلی برای جمعی از دانشجویان را در واکنش به موج انتقادها از پاسخ و عملکرد پدر وی در قبال اعتراضات در واکنش به مرگ جورج فلوید لغو کرد.

- یک دانشکده فنی در کانزاس آمریکا برنامه سخنرانی ایوانکا ترامپ، دختر رییس جمهور این کشور در یک مراسم اینترنتی فارغ التحصیلی برای جمعی از دانشجویان را در واکنش به موج انتقادها از پاسخ و عملکرد پدر وی در قبال اعتراضات در واکنش به مرگ جورج فلوید لغو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مدیران دانشگاه موسوم به ویچیتا استیت (WSU) و همچنین دانشگاه فنی وابسته به آن (WSU Tech) این تصمیم را ساعاتی بعد از اعلام آنکه دختر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا قرار است برای دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه WSU Tech سخنرانی داشته باشد، مطرح کردند.

مدیران هر دو دانشگاه که به یکدیگر وابسته هستند اعلام داشتند که مراسم فارغ التحصیلی امروز (شنبه) برای دانشجویان فارغ التحصیل WSU Tech با تمرکز مجدد بر دانشجویان برگزار شده و یک فارغ التحصیل رشته پرستاری تنها سخنران این مراسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کانزاس سخنرانی دختر ترامپ را لغو کرد

دانشگاه کانزاس سخنرانی دختر ترامپ را لغو کرد