مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-06سياسي

مجلس در مبارزه با مفاسد اقتصادی قدم های استواری بردارد


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی قدم هایی استوار بردارید و زخم های چرکین فساد را با دستانی پاک جراحی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نامه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم که با امضای آیت الله محمد یزدی منتشر شده بدین شرح است: جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف (زید عزه العالی) رییس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی با رأی اکثریت قاطع نمایندگان را تبریک می گوییم و دوام توفیقات شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می نماییم.

امیدواریم اکنون که شما و دیگر منتخبان ملت در جایگاه مهم نمایندگی ملت در مجلس شورای اسلامی مجال و توفیق خدمت یافته اید، ایمان، شجاعت، ایستادگی و تأکید بر مبانی نظام و کار و تلاش مؤمنانه را متبلور کنید و در حوزه تقنین و نظارت، مشفقانه و مؤثر و به دور از انگیزه های شخصی، کار و مدیریت جهادی را به منصه ظهور برسانید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جایگاه نمایندگی را امانتی شرعی و دارای تکلیف حقوقی و اخلاقی سنگینی می داند و در همین راستا نکاتی را یادآوری می کند: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در مبارزه با مفاسد اقتصادی قدم های استواری بردارد

مجلس در مبارزه با مفاسد اقتصادی قدم های استواری بردارد