مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-06سياسي

امام خمینی (ره) بزرگترین احیاگر فکر دینی در دنیای معاصر است


امام خمینی (ره) بزرگترین احیاگر فکر دینی در دنیای معاصر است، کسی که با یک تفسیر و تعریف و برداشت معقول از اسلام و قرآن توانست تحرک، جنبش و تحولی در ابعاد مختلف و در عرصه های مختلف ایجاد کند.

- امام خمینی (ره) بزرگترین احیاگر فکر دینی در دنیای معاصر است، کسی که با یک تفسیر و تعریف و برداشت معقول از اسلام و قرآن توانست تحرک، جنبش و تحولی در ابعاد مختلف و در عرصه های مختلف ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کنفرانس مجازی به مناسبت سی ویکمین سالگرد ارتحال امام (ره) با حضور علمایی از هند، کشمیر و ایران از جمله پیام تصویری حجت الاسلام محمد حسین مختاری ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی، استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم و ریاست پژوهشکده بین المللی عروه الوثقی برگزار شد.

مشروح این پیام که به صورت تصویری در این کنفرانس مجازی پخش گردید به شرح ذیل می باشد: ابتدا سالروز رحلت امام بزرگوار، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، رهبر مسلمانان جهان حضرت امام خمینی (ره) را به همه مسلمانان و آزادی خواهان به ویژه برادران و خواهران مسلمان، عالمان و فرهیختگان در کشمیر تسلیت عرض میکنم.

امام خمینی (ره) یک شخصیت جامع علمی و فقهی است و جدای از مجاهدت ها و تلاشهای پیگیر در مبارزه با ظلم و ستم و نظام های مستکبر داشتند ذاتاً خود یک شخصیت عالم، فقیه، اسلام شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) بزرگترین احیاگر فکر دینی در دنیای معاصر است

امام خمینی (ره) بزرگترین احیاگر فکر دینی در دنیای معاصر است