مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-06سياسي

«جهش تولید» ایستادگی در مقابل تحریم های دشمنان است


کرمانشاه_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه جهش تولید را ایستادگی در مقابل تحریم های دشمنان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در شورای اداری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد ضمن اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام 15 خرداد، اظهار داشت: امام چارچوبی برای دفاع از مستضعفین داشت که هیچ وقت کهنه نمی شود و زمان و مکان آن را از بین نمی برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد، امام شخصیتی تحول گرا بود و اگر مروری بر زندگی ایشان داشته باشیم این موضوع را به خوبی درک خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: 15 خرداد که امام آن را یوم الله نامید باید زنده نگه داریم و فریاد ضعفا و مستضعفین را به گوش دنیا برسانیم.

آیت الله علما گفت: همین تحول گرایی و به روز کردن و مدیریت اسلام است که امروز 5 کشتی بنزین از ایران به سمت ونزوئلا حرکت می کند و تمام قدرت های بزرگ همانند چین، روسیه و… از این حرکت درس می گیرند و فهمیدند که قدرت به چه معناست.

وی ادامه داد: این حرکت در صورتی رخ داد که هر دو کشور ایران و ونزوئلا در تحریم بودند و ونزوئلا حیاط خلوت آمریکا بود اما مدیریت و توان کشور ایران همه نقشه های آمریکا را نقش بر آب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهش تولید» ایستادگی در مقابل تحریم های دشمنان است

«جهش تولید» ایستادگی در مقابل تحریم های دشمنان است