مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-06پزشكي

قربانیان کرونا در انگلیس از 40 هزار نفر گذشت


شمار قربانیان کرونا در انگلیس، کشوری که پس از آمریکا بیشترین مرگ و میر ناشی از این بیماری را گزارش کرده از 40 هزار نفر گذشت.

- شمار قربانیان کرونا در انگلیس، کشوری که پس از آمریکا بیشترین مرگ و میر ناشی از این بیماری را گزارش کرده از 40 هزار نفر گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مجموع تاکنون 40 هزار و 261 نفر در بیمارستان ها، مراکز مراقبت و جامعه به دلیل ابتلا به بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس جدید در انگلیس جان خود را از دست داده اند.

تنها ایالات متحده آمریکا با ثبت 111 هزار و 394 مورد مرگ و میر ناشی از این بیماری شمار قربانیان بیشتری نسبت به انگلیس دارد و به جز این دو کشور تاکنون شمار قربانیان هیچ کشوری در جهان به 40 هزار نفر نرسیده است.

در ایتالیا که تا چندی پیش وخیم ترین وضعیت را از نظر شیوع کرونا در اروپا داشت، تاکنون 33 هزار و 774 نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

برزیل نیز شاهد رشد سریع شمار مبتلایان و قربانیان کروناویروس بوده و تاکنون بیش از 35 هزار نفر به دلیل ابتلا به کووید-19 در این کشور جان باخته اند.

شمار روزانه قربانیان در برخی از روزها در برزیل به بیش از 1000 نفر می رسد.

با این حال کارشناسان خاطر نشان کرده اند که مقایسه واقعی جهانی تا ماه های آتی ممکن نخواهد بود، چرا که کشورها روش های مختلفی را برای شمارش تلفات نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانیان کرونا در انگلیس از 40 هزار نفر گذشت

قربانیان کرونا در انگلیس از 40 هزار نفر گذشت