مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-06اقتصادي

کشاورزان گلستان منتظر پول خرید تضمینی گندم و کلزا


دبیر خانه کشاورز استان گلستان، از عدم پرداخت وجه خرید تضمینی گندم و کلزا انتقاد کرد و گفت: اغلب کشاورزان به محض برداشت محصول، اقدام به کشت دوم می کنند و این کار نیاز به تهیه نهاده و شخم و غیره دارد و کشاورزی که هنوز پول خود را نگرفته نمی تواند این کار را انجام دهد.

- ایسنا/گلستان دبیر خانه کشاورز استان گلستان، از عدم پرداخت وجه خرید تضمینی گندم و کلزا انتقاد کرد و گفت: اغلب کشاورزان به محض برداشت محصول، اقدام به کشت دوم می کنند و این کار نیاز به تهیه نهاده و شخم و غیره دارد و کشاورزی که هنوز پول خود را نگرفته نمی تواند این کار را انجام دهد.

علی قلی ایمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کشاورزی که هشت ماه در تمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول تلاش کرده، چشم امید آن به دریافت وجه محصول و دسترنج خود است.

وی با اشاره به تأخیر حدود یک ماهه در پرداخت وجه محصول کشاورزان، افزود: تاکنون هیچ گونه وجهی به کشاورزان گندمکار و کلزاکار استان که محصول خود را به شرکت غله تحویل دادند، پرداخت نشده و این موضوع ناراحتی کشاورزان را به دنبال داشته است.

دبیر خانه کشاورز استان گلستان بیان کرد: دلالان و واسطه ها از این شرایط بسیار خرسند هستند زیرا محصول کشاورز را با قیمت پایین تر می خرند و بعد از آن خود اینها محصول را به دولت تحویل می دهند و سود گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان گلستان منتظر پول خرید تضمینی گندم و کلزا

کشاورزان گلستان منتظر پول خرید تضمینی گندم و کلزا