مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-06سياسي

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: مجلس زخم های فساد را با دستانی پاک جراحی کند


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم پیامی صادر و در آن تاکید کرد: در مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی قدم هایی استوار بردارید و زخم های چرکین فساد را با دستانی پاک جراحی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم پیامی صادر و در آن تاکید کرد: توصیه اکید داریم به دور از دسته بندی های سیاسی فقط به آرمان های فطری و انسانی انقلاب اسلامی توجه داشته باشید و در همه تصمیمات و بزنگاه ها بر اصول انقلاب ایستادگی و پافشاری کنید.

در بخشی از پیام جامعه مدرسین حوزه علیمه قم آمده است: در مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی قدم هایی استوار بردارید و زخم های چرکین فساد را با دستانی پاک جراحی کنید.

علاج دردهای بزرگ اقتصادی، معیشتی و مشکل گرانی در کارشناسی و عمل مخلصانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن کامل این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف (زید عزه العالی) رییس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی با رأی اکثریت قاطع نمایندگان را تبریک می گوییم و دوام توفیقات شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: مجلس زخم های فساد را با دستانی پاک جراحی کند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: مجلس زخم های فساد را با دستانی پاک جراحی کند