مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-06اقتصادي

آخرین اخبار از دور جدید ثبت نام خودروهای ایران خودرو


به گفته مقیمی هفته آینده فرآینده قرعه کشی ایران خودرو انجام خواهد شد و در پیش فروشی آتی ایران خودرو تنوع محصولات بیشتر خواهد بود.

- با اشاره به تنوع محصولاتی که در فرایند پیش فروش در دوره بعدی وجود خواهد داشت، گفت: هفته آینده در همین ساعات فرایند قرعه کشی را انجام خواهیم داد.

مقیمی گفت: موضوع پلاک فعال و خودرو های فرسوده را در نظر خواهیم گرفت و بر اساس چهارچوب ابلاغی این روند را پیگیری خواهیم کرد.

هم اکنون اولویت با افرادی است که خودرو در اختیار ندارند و برای کسانی که قصد نوسازی و خرید خودروی جدید را دارند نیازمند برنامه ریزی وزارت صمت هستیم.

او بیان کرد: هدف از تمام شروطی که گذاشته شده است، رساندن خودرو به دست مصرف کننده واقعی است بر این اساس یکی از شروط رهن یک ساله خودرو است و همچنین سایر شرایط دیگر اعمال شده هم همین هدف را دنبال می کنند.

مقیمی درباره نواقص خودروهای مانده در پارکینگ نیز گفت: نواقص این خودروها به قطعاتی مثل کاتالیست مربوط است که هنوز داخلی سازی نشده و در تامین آن وابسته به کشور های خارجی هستیم .

مدیر عامل ایران خودرو با تاکید بر این که کاتالیست قطعه ای وارداتی است که مواد تولید آن در کشور وجود ندارد اظهار کرد: روند واردات این قطعات پیگیری می شود و اگر به تعداد انبوه برسد با برنامه های ویژه ای این خودرو ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از دور جدید ثبت نام خودروهای ایران خودرو

آخرین اخبار از دور جدید ثبت نام خودروهای ایران خودرو