مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-06بين الملل

لغو سخنرانی دختر ترامپ به دلیل اعتراض به سرکوب معترضان آمریکایی


سخنرانی «ایوانکا ترامپ» مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا در دانشگاه ایالتی «ویچیتا» در اعتراض به واکنش دولت این کشور در مقابل معترضان به نژادپرستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنرانی ایوانکا ترامپ ، دختر بزرگ رییس جمهور آمریکا و از مشاوران ارشد وی در دانشگاه ایالتی ویچیتا به دلیل انتقادات از برخورد دولت دونالد ترامپ با معترضان به مرگ جورج فلوید ، شهروند سیاه پوست آمریکایی که به دست پلیس این کشور به قتل رسید، لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری هیل وابسته به کنگره آمریکا، پس از لغو این سخنرانی، ایوانکا ترامپ از این اقدام انتقاد و نسخه ای از سخنرانی خود را در توییتر منتشر کرد.

  جنیفر ری استادیار رسانه های تصویری در دانشگاه ویچیتا در مطلبی خطاب به مدیران این دانشگاه نوشت: ما ایستادگی برای چیزی که درست است را در هر زمان و مکانی، به دانشجویان خود بدهکاریم.

به نظر دانشجویان رنگین پوست ما و به نظر من، دعوت از ایوانکا ترامپ برای سخنرانی در زمان کنونی، این پیام را مخابره می کند که دانشکده فن آوری ویچیتا تنوع (نژادی) را جدی نمی گیرد.

وبگاه شبکه خبری ان بی سی نیوز امروز گزارش داد که بیش از 280 دیپلمات، ژنرال و مقام امنیت ملی در آمریکا از دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور خواسته اند از نیروی نظامی برای اهداف سیاسی استفاده نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سخنرانی دختر ترامپ به دلیل اعتراض به سرکوب معترضان آمریکایی

لغو سخنرانی دختر ترامپ به دلیل اعتراض به سرکوب معترضان آمریکایی