مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-06اقتصادي

سبزه میدان «عقب مانده»!


پروژه سبزه میدان شهریورماه سال قبل آغاز شده و طبق گفته مسؤولان علاوه بر مشکل تملکات، از لحاظ پیشرفت فیزیکی نیز از زمان بندی تعیین شده عقب مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سبزه میدان منطقه ای واقع در بافت مرکزی شهر در جوار بازار تاریخی، مسجد جامع، خانه های تاریخی ذوالفقاری است که تقریباً برای همه مردم شهر زنجان نام آشناست، در واقع سبزه میدان بخش مهمی از هویت شهر زنجان را شامل می‎شود.

به لحاظ اهمیت سبزه میدان و تاریخی بودن این منطقه، 30 سال پیش یعنی در سال 1367  اجرای پروژه سبزه میدان با تصمیم مدیران شهری تصویب شد، اما در طول این سال ها کاری به جز تملکات سبزه میدان در این محل انجام نشد و همه اقدامات تقریباً مربوط به یک کلنگ زنی بود تا اینکه عملیات اجرایی آن به طور رسمی شهریور سال 1393 با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

ساخت پروژه سبزه میدان که از ابتدا قرار بود، با زیربنای 130 هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شود و 59 هزار متر برای میدان اصلی شهر و 16 هزار متر مربع به کاربری تجاری پروژه اختصاص یافته بود، پس از فسخ قرارداد با سرمایه گذار پروژه که در سال 1395 رخ داد، تقریباً مسکوت بود تا اینکه با روی کار آمدن شورای شهر دوره پنجم و انتخاب شهردار جدید تصمیمات جدیدی برای ساخت آن اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزه میدان «عقب مانده»!

سبزه میدان «عقب مانده»!