مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-06اجتماعي

بچه ها به مدرسه برنمی گردند؟


امتحانات دانش آموزان همه رشته های تحصیلی دوره های متوسطه، پیش دانشگاهی و پایه ‏دوازدهم دوره دوم متوسطه از امروز آغاز می شود.

براساس اطلاعات وزارت آموزش وپرورش، - امتحانات دانش آموزان همه رشته های تحصیلی دوره های متوسطه، پیش دانشگاهی و پایه ‏دوازدهم دوره دوم متوسطه از امروز آغاز می شود.

براساس اطلاعات وزارت آموزش وپرورش، ‏روز شنبه 550 هزار دانش آموز پایه دوازدهم و 120 هزار نفر که از سال های قبل تک دروسی را ‏نمره نیاورده اند، به مدرسه خواهند رفت و این یعنی حضور 670 هزار دانش آموز در مدرسه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروند در ادامه نوشت: امتحانات نهایی درحالی از امروز برگزار می شود که نگرانی های پدر و مادرها هنوز به جاست؛ آن هم ‏در شرایطی که هفت استان ایران از نظر شیوع کرونا دوباره در وضع قرمزند و با وجود اینکه ‏مسئولان وزارت بهداشت گفته بودند وزیر بهداشت درحال رایزنی با وزیر آموزش وپرورش برای ‏تأمین سلامت دانش آموزان است اما این طور که پیداست، تغییری در برنامه برگزاری امتحانات ایجاد ‏نشده است و وزارت آموزش وپرورش پروتکل بهداشتی خاصی را برای دانش آموزان در نظر گرفته ‏است.

در این شرایط، نگرانی پدر و مادرهای دانش آموزان بیشتر از قبل شده و حتی تعدادی از آنها ‏می گویند در سال تحصیلی جدید، بچه هایشان را به مدرسه نخواهند فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه ها به مدرسه برنمی گردند؟

بچه ها به مدرسه برنمی گردند؟