مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-06سياسي

آصفری: اظهارات ترامپ درباره توافق با ایران جنبه انتخاباتی دارد


نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا درباره توافق با ایران با نگاه به انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، - نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا درباره توافق با ایران با نگاه به انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، گفت: تا زمانی که آمریکا دست از سیاست های جاه طلبانه و خصمانه خود برندارد مذاکره معنا ندارد.

محمد حسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به توییت رییس جمهور آمریکا درباره توافق با ایران گفت: سیاست کلان خارجی نظام را طبق قانون، مقام معظم رهبری تدوین و مشخص می کنند.

البته تا زمانی که آمریکایی ها به تعهدات خود به ویژه درباره برجام عمل نکنند مذاکره معنایی ندارد، آمریکایی ها باید دست از سیاست های جاه طلبانه و خصمانه خود بردارند.

وی ادامه داد: آمریکا باید پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران را پرداخت کرده و به ایران به دلیل تحریم ها خسارت بدهد پس تا وقتی این رفتارها اصلاح نشود صحبت از مذاکره غیر از وقت تلف کردن هیچ مفهومی ندارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چطور وقتی هنوز خون شهید سلیمانی خشک نشده و مردم داغدار از دست دادن این سردار عزیز هستند، دونالد ترامپ صحبت از مذاکره می کند او که حتی به وعده هایش درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: اظهارات ترامپ درباره توافق با ایران جنبه انتخاباتی دارد

آصفری: اظهارات ترامپ درباره توافق با ایران جنبه انتخاباتی دارد