مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-06اقتصادي

1454 ملایری مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند


رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ملایر در بحث بیمه بیکاری کرونا، گفت: بیمه بیکاری در این راستا مشمول کارخانه ها، کارگاه ها و مغازه هایی می شود که با شیوع کرونا تعطیل شده اند و جزء رسته هایی هستند که طبق قانون مشمول بیمه بیکاری می شوند.

- ایسنا/همدان رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ملایر در بحث بیمه بیکاری کرونا، گفت: بیمه بیکاری در این راستا مشمول کارخانه ها، کارگاه ها و مغازه هایی می شود که با شیوع کرونا تعطیل شده اند و جزء رسته هایی هستند که طبق قانون مشمول بیمه بیکاری می شوند.

غلامرضا کارگر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این افراد شامل کسانی هستند که قبل از این بحران حداقل یک ماه بیمه پرداخت کرده و رابطه کارگری و کارفرمایی داشته باشند، اظهار کرد: این افراد 30 روز فرصت داشتند که در سامانه بیمه بیکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ثبت نام کنند و کد رهگیری از طریق پیامک برایشان ارسال شده باشد.

وی با بیان اینکه بعد از بررسی برای مشمولان یک پیامک با مضمون در دست بررسی است و یک پیامک به منظور اعلام شماره حساب و نام بانک ارسال شده است، ادامه داد: کسانی که معترض هستند می توانند به واحد بیمه بیکاری، واقع در 24 متری ظهیری، ساختمان تعاون سابق مراجعه کرده و مدارک لازم را برای بررسی بیشتر تحویل همکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1454 ملایری مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند

1454 ملایری مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند