مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-06سياسي

4000 کیلومتر رکاب زنی برای ترویج فرهنگ دوستی بین اقوام ایرانی


عضو رکوردداران ملی ایران که با هدف ترویج فرهنگ دوستی و برادری بین اقوام ایرانی و معرفی هرچه بیشتر زادگاهش، مسجدسلیمان به مردم رکاب زنی خود را از زاهدان آغاز کرده به کرمانشاه رسید.

- ایسنا/کرمانشاه عضو رکوردداران ملی ایران که با هدف ترویج فرهنگ دوستی و برادری بین اقوام ایرانی و معرفی هرچه بیشتر زادگاهش، "مسجدسلیمان" به مردم رکاب زنی خود را از زاهدان آغاز کرده به کرمانشاه رسید.

حسین عالی محمدی در حاشیه حضور چندساعته اش در شهر کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از حدود دو ماه پیش رکاب زنی خود را از شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان شروع کرده، اظهار کرد: طی این مدت از شهرهای مختلفی از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان عبور کردم و اکنون به کرمانشاه رسیده ام.

وی تصریح کرد: در دو ماه گذشته که با دوچرخه سفر خود را با هدف ترویج فرهنگ دوستی و برادری بین اقوام ایرانی و معرفی هرچه بیشتر زادگاهم شهر مسجد سلیمان به مردم کشور آغاز کردم، بیش از سه هزار کیلومتر رکاب زنی داشته ام.

عالی محمدی افزود: برای اتمام این سفر حدود هزار کیلومتر دیگر باید رکاب زنی کنم و در این مسیر از شهرهای نورآباد، خرم آباد، اندیمشک، دزفول و لالی عبور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 کیلومتر رکاب زنی برای ترویج فرهنگ دوستی بین اقوام ایرانی

4000 کیلومتر رکاب زنی برای ترویج فرهنگ دوستی بین اقوام ایرانی