مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 17:002020-06-05سياسي

برنامه ریزی لازم برای سازگاری نظام آموزش عالی با کرونا را تهیه و ارائه کنید


رییس جمهوری کشورمان با اشاره تعطیلات اجباری پیش آمده در فعالیت دانشگاه ها در ماه های اخیر، به وزیر علوم دستور داد: برنامه ریزی های علمی و آموزشی برای دانشجویان به گونه ای صورت گیرد که عقب افتادگی های ناشی از تعطیلات دانشگاه ها در ایام اخیر جبران و از .

- رییس جمهوری کشورمان با اشاره تعطیلات اجباری پیش آمده در فعالیت دانشگاه ها در ماه های اخیر، به وزیر علوم دستور داد: برنامه ریزی های علمی و آموزشی برای دانشجویان به گونه ای صورت گیرد که عقب افتادگی های ناشی از تعطیلات دانشگاه ها در ایام اخیر جبران و از لطمه درسی به آنان جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفت وگو با منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: با همکاری مسئولان کمیته های بهداشتی و آموزشی ستاد ملی مقابله با کرونا، بهره گیری از تجارب موفق سایر کشورها و دانشگاه های خارج از کشور و با تکیه بر زیرساخت های مطلوب و فراگیر ارتباطی موجود، وقفه پیش آمده در نظام آموزش عالی در ایام شیوع کرونا به نحو قابل قبولی جبران شود.

روحانی با بیان این که باید الگوها و دستورالعمل های زندگی سازگار با کرونا را به شکلی طراحی و عملی کنیم که ضمن فراهم آمدن امکان فعالیت روزانه، سلامت مردم نیز به شکل مطلوب تأمین شود، اظهار داشت: در زمینه آموزش نیز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی لازم برای سازگاری نظام آموزش عالی با کرونا را تهیه و ارائه کنید

برنامه ریزی لازم برای سازگاری نظام آموزش عالی با کرونا را تهیه و ارائه کنید